22.9.10

hah! kerja..kerja..raya dah habis..

wahhhh..tak tahu nak tulis apa sebab masih tepu dengan mood kampung.
Ok..sebenarnya masih malas nak pergi kerja. XD.
Balik KL mengadap life yang serupa. Rutin yang sama. Aku sedang fikirkan jalan macam mana nak bestkan hidup aku ni.(..kena fikir kreatif ni).
macam ni ke;

a) turun dari rumah : bayangkan nak pergi bercuti.
b) naik je LRT : bayangkan naik kapal selam..kat luar nampak ikan warna warni.
c) turun LRT naik bas pulak : bayangkan dari kapal selam naik kapal terbang pulak.
d) sampai kat office: bayangkan aku nak masuk hotel 5 star.
f) nampak muka boss : bayangkan muka Edward Cullen atau Jacob Black(part ni kena usaha lebih sikit nak membayangkanya..ngeh3)
g) nampak aje meja sendiri : bayangkan meja dinner
h) mengadap je komputer : apalagi dah ada meja dinner dah pastilah kat depan aku tu Jacob Black ke..Tom Cruise ke..

hahaha..inilah mengarut tahap cipan yang bersarang dalam otak aku yang dah beku macam ais kat kutub..huhuhu..;p

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...