17.11.10

melawat taman orkid (baca ikut nada citer doraemon ye..)



(kat taman burung)



(my mom and my bro Joe)




(mak..beca tu lagi cantiklah..XD)


(mak aku bukan main seronoknyer..hehehe)


(kolam Taman Burung)


Pada 30.10.2010 baru-baru ni aku telah gagal menghadirkan diri dlm lawatan 'Cik Kiah' mak dan adik lelaki aku yang datang dari kampung. Bukan main sukanya mak aku bila ternampak pokok-pokok orkid tersebut sebab dia memang 'cintakan' bunga yang tak reti layu cepat tuh.

Adik aku yang perempuan membawa kedua orang kampung ini (heheheh) 'merendek' di sekitar taman tasik perdana. Asal nampak bunga jer tangkap gambar, asal nampak tugu jer berposing,dan kemudian mereka melalut pulak ke Taman Burung. Tiket masuk ke situ; dewasa RM20.00 (mycard) tapi kalau hulur J card dapat potongan RM5.00. Jadi hari itu mereka bertiga bersuka ria melepak tanpa aku yang terbongkok-bongkok kat opis dengan tak bestnye..sekian wasalammm...XD

p/s: mak datang bulan Feb. ni aku nak ikutttt jalannnn..

2 ulasan:

aima in luv berkata...

sukanya bunga orkid................
^_&

MuHaMMad JaiMeH =jayjay= berkata...

hye...dah follow, follow back ok... nice blog..=)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...