7.12.10

Leo pakai baju...!

Hahaha...punyalah seksa aku nak suruh si Leo makan ubattttt! Lepas pergi klinik Haiwan hari tu doktor beri 3 bungkus ubat yang semua berharga RM 49.00. Semuanya Leo kena telan. Nak suruh dia makan sendiri sampai sepuluh tahun pun gerenti dia tak makan punya..so dengan penuh keganasan aku dan adik aku terus 'mengejung' badan dia dan sumbat pil-pil tu kat mulut dia!

Tapi rupenyeeee kucing aku tu lagi cerdik. Bertuah betullll... dia pura-pura telan ubat tu, lepas kami tak pegang lagi kaki tangan dia, selamba jer dia ludah balik..nasib baik aku nampak! dengan mukanya yang kelakar tuh kami ketawa terbahak-bahak..Leo..Leo..

 Lukanya yang sebesar ibu jari tu doktor kata boleh jer letak minyak gamat dan takut dia jilat minyak tu aku pakaikan dia baju..haa..CANTIK TAK? hehehehe..tak mahu bagi dia kolar khas sebab nanti dia lagi tak selesa. Dia pakai baju ni cuma waktu malam jer..siang aku nak dia jilat luka dia biar cepat baik..







Leo berbaring kemalasan sebab kena pakai baju..hahahaha..












buat-buat muka kesian..









nilah ubat-ubat yang kena Leo telan..uhhhhuhuh..pahittt..









Leo nak tido dahh.."selamat malam wann" kata Leo..hehehe












                             
Sekarang Leo dah semakin baik..lukanya pun dah mengecil..kelakuannya pun semakin nakal..!
Baju yang dia pakai pulak adalah asalnya adik aku Aen yang punya. Telah di kecilkan sedikit dan muatlah untuk si Gemuk aku ni pakai! hahaha..(Leo, cakap time kacih kat Aen!)


4 ulasan:

Aen Querida berkata...

leo hang rembat baju aq..!!!siap ko aq blk nti!!!

Betta sp berkata...

wah...wah...ada lagu korea kt blog nie:)
Comey la kucing tue pakai baju

gabbana berkata...

*gulp*

COMEEELLLNNNYYYAAAA...!!!

Nak gigit boleh....? hihihih..

p/s: eh tak rimas ke dia kena pakaikan baju...? o___O

hud aikara berkata...

dia tak kisah pon kita buat apa kat dia lebih2 lagi kalau depan kamera..hahaha..

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...