10.1.11

Ana Rafali Menang

View ImageView Image
(ana)                                 (faizal)                                    (hafiz)

Wah semalam tengok AJL ! Tak sangka Ana Rafali Menang! Suka tak suka dia dah menang....

1. Tolong Ingatkan aku (Ana)
2. Drama King   (Black & MUH)
3. Noktah Cinta (Hafiz)

Persembahan terbaik: Faizal tahir
Vokal terbaik : Hafiz

Persembahan Faizal memang aku sukeee sangat..(sebab aku memang suka dia! hehehe) Dapat persembahan terbaik pun jadilah dari takde lansung...huhuhu..

Vokal pulak tak sangka Hafiz yang menang. Dah rezeki dia. Apapun tahniah. AJL malam semalam bagi aku meriahlah...aku suka bab penutupnya..

(gambar-gambar adalah dari internet-aku pinjam tampal kat sini)

2 ulasan:

aqish basir berkata...

setuju tak dia memang???

hud aikara berkata...

aku rasalah kan...juri lebih tahu apa yg diorang buat..walaupon aku tak minat Ana tapi oklah dia menang..sebab malam tu semua hebat...(hehehe.sebenarnya lagi seronok sbb Cik Qish yang masuk ruangan komen nih..hehehe)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...