20.1.11

Leo nak tiru dogie...


 
Hehehe..Leo ni Kuat betul main...hari-hari nak suruh aku main tali dengan dia. Kadang-kadang aku tengah tidur pun dia boleh kejut aku mintak layan dia main. Tak penat pulak dia ulang alik gonggong tali tu. Aku campak dia ambik..aku campak dia ambik..siap letak depan aku mintak tolong campak lagi..Leo..Leo..ni nak tiru dogie-dogie dalam TV lah ni..
(gambar kabur lak)
Manja giler pulak tu..suka sangat kalau orang belek-belek dia..
Leo: ..bestnya orang manja-manja aku..kalau Kuya nengok ni nangis lagi lah budak tuh..padan muka ko Kuya..ngeh ngeh ngeh.. (gelak jahat)

3 ulasan:

Betta sp berkata...

heee.....pandai pulak leo amek tali tue. nie mesti banyak tengok citer anjing kat tv, terpengaruh la tue:)

hud aikara berkata...

aha..betul tu..hehehe..tiap-tiap ari dia nak main tali tuh..

Rosmawati Yusof berkata...

Akak senang dan respect tengok lelaki suka kucing sbb tak banyak yg cam tu..Tahniah & t/kasih dik..senang2 jln2lah blog akak..I folo you..

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...