9.1.11

mari uji minda sambil tunggu tuan rumah...hehehehe

uwarrrrgghhh...dah berjam-jam aku dok merenung Cik PC aku ni..(padahal sedang tunggu Tuan rumah datang ni..siling bocor da...)..

Punyalah lama sampai si Leo dah boring nengok aku asyik 'bersama' Cik PC lalu dengan gedik dia melompat depan aku. Oh pocot! betul-betul lak landing atas keyboard..Leo..!!


Dalam menunggu kedatangan kehormat tuan rumah aku..ada soalan IQ yang aku baca dan kalau sesiapa sudi menjawab..ANDA PANDAI!...

1. Kat mana di bumi kita angin hanya bertiup dari arah utara?
2. Cuba guna lima nombor 1 dan campurkan kelima-lima nombor 1 itu supaya jumlahnya jadi 14.

Senang aje kot...(?????) alamak IQ aku tak sampai 100 ni...tuan rumah bila ko nak sampai ni...

(sumber buku pencabar minda-Tee Peng)

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...