8.1.11

'perogol berbulu putih!'

Tadi satu kejadian mengejutkan telah berlaku! Betul orang kata, zaman ni mana ada tempat selamat lagi. Baru bersantai kat depan rumah pun boleh kena serang.


Sakura hampir di rogol! nasib baik aku tersedar bila dengar jeritannya di luar. Laporan polis belum dibuat lagi. Menurut Leo yang ikut berada di lokasi kejadian 'penjenayah' itu berwarna putih, comot sikit dan psiko. Dah lama dia memerhatikan Sakura. Takutnyerrr... Mmm..tapi Sakura ni selalu seksi..patutlah ada orang jahat perhati...



Terkangkang sana terkangkang sini..cubit baru tahu! Huh 'penjenayah' tersebut dah lari dah...tapi pasti pihak polis dapat kesan dia dengan segera sebab banyak sangat dia tinggalkan cap jari tangan dan kaki..hehehehe...


Budak bertuah Leo ni pulak awal-awal dah cabut. Dia pulak yang trauma. Menyorok sakan. Bukan nak tolong 'kakak' dia. Takpe Leo jadi saksi bila polis mintak keterangan nanti. Jangan takut tau, uwan ada cini..XD
(tak sempat tangkap gambar sebenar lak masa kelam kabut tadi..)

2 ulasan:

Botak berkata...

perogol berbulu putih..??
hahahahaha...
jage kucing tu leklok len kali..

ENTRI TERKINI:
MOTORSIKAL BERKUASA TURBIN PERTAMA DI DUNIA!
BERMULANYA PETI SEJUK MODEN...

hud aikara berkata...

hhehehee...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...