9.2.11

Jalan-jalan cari Mata Baru..:)

 Baru-baru ni aku usha kedai cermin mata di Wangsa Walk dengan adik aku. Cermin mata aku dah nazak amat rupanya dan aku nak beli bulan depan.


 Sambil tunggu cermin adik aku siap aku testlah cermin-cermin yang ada kat situ...tak tahu mana yang sesuai dengan mata aku ni.
 Aku ni dah rabun sejak kecik lagi. Itulah tengok TV dekat-dekat sangat. Dulu masa budak-budak aku renung TV tu macam renung pakwe lagaknya.
 Muka aku dua inci jer dari TV. Percaya tak? hehehe..betul cerita ni tak tipu....lepas tu ditambah lagi dengan hobi aku yang suka membaca tak kira tempat gelap ke terang ke....memang habislah mata aku...

Oleh itu sila jangan tiru perbuatan bengong aku itu..huhuhuhu...
Matalah anugerah yang terindah. Tanpa mata tak dapat nak melihat alam ciptaan tuhan ni..(hai baru kau sedar Cik Hud? )

......bulan depan gerenti aku pakai spek baruuuu!!!

2 ulasan:

Betta sp berkata...

sama la, dulu slalu gak baca kat tmpat gelap n main gameboy, sedar2 je da rabun...huuu...huuu...

buat la spek mata transition, yg bleh tukar jadik gelap bila kena chaya mtahari.....tp mahai sket la

hud aikara berkata...

hehehe...memang ada gak nak buat...tengah kira buget ni..:)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...