21.2.11

Kisah Kita...:)

Kenangan di Syarikat lama yang sangat cool. My Boss Puan Suriyati atau aku panggil untie saja, kak Zura anak untie yang best, Kak Lela yang baik hati walaupun kepoh..(hehehe)..En. Haji yang tip top..kak Liza yang ceria dan adalah lagi kawan yang lain macam Hafiz yang baikkk budak nye..

Kerja kat situ memang best. Bebas. Tak terikat. Buatlah apa pun asal kerja siap. Bertahun tahun aku kerja di situ. Banyak sangat kenangan manis dan sampai sekarang kami semua masih berhubungan. Rindu sangat...huhuhu..

Tapi disebabkan masalah kewangan, syarikat terpaksa ditutup jadi aku reda ajelah. Nak buat macamana kan. Aku harap Untie sekeluarga sentiasa sihat sejahtera begitu juga rakan-rakan yang lain. Ingat tak lukisan-lukisan yang aku lukis ketika kita berbahagia dulu? Jadi aku paparkan kat sini....biar kita senyum-senyum sebab hanya kita saja yang faham...

Ini untuk Aliff..


Ini pulak untuk Untie..

Istimewa buat kak lela ku...yuhoooo...

For Hafizzzzz....
 Untuk Kak Zura....

Hehehehe...ini untuk en. Haji...

Jangan marah aku yek..aku cuma rindu korang semua..hehehe...

8 ulasan:

Betta sp berkata...

best2...klaka pon ada:)

hud aikara berkata...

hehehe tq En. Betta...

Rosmawati Yusof berkata...

Pandai Hud Aikara lukis kartun... ceritanya pun kelakar....

hud aikara berkata...

terima kasih...cuma lukisannya masih kasar..akan diperbaiki lagi..hehehe

Papa meow berkata...

Wah! Hud akaira yg lukis? hebat2
ada buat komik x? sungguh berbakat, x sangka lah pulak :D

tahniah hehehe

hud aikara berkata...

alamak...bestnyerr papa meow jenguk blog kite...hehehehe...tengkiu, tengkiu..!

Papa meow berkata...

sama2 , selalu siggah tp x sempat komen, mmg teringin nk singgah semua blog kwn2 satu2, tp apa boleh buat, masa x mengizinkan he3

hud aikara berkata...

hehehe..saya amat memahaminya..

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...