16.3.11

A Heart Warming Dog Story From Japan: Tsunami and Quake Survivors

v
Kisah sedih selepas tsunami..
Serius aku memang tak faham lansung diorang cakap tapi tengok video ni saja aku rasa nak nangis...anjing pun tahu erti kasih sayang (menurut pengirim video ni anjing ini tidak mahu meninggalkan anjing yang cedera itu keseorangan)...T_T
Semoga kamu berdua selamat sayang...

2 ulasan:

Betta sp berkata...

sekor lagi anjing tue kwan dia ke?
sedih sgt nampak anjing tue, smpi xsanggup nak tinggal kan kwn dia....

hud aikara berkata...

aha..menurutnya begitulah..anjing tu takmahu tinggalkan kwn nya yg sakit tu..huhuhu sedih sbb dia pun tahu rasa sayang dan kasihan..

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...