25.3.11

uwannn..carilah kutu..

Ginilah muka si Leo minta dicarikan kutu tiap-tiap pagi. Terkedek-kedeklah dia ikut orang ke sana ke mari semata-mata nak dibelek bulu-bulunya yang 'ucuk' tu! hehehe..

 Bestnya...uwan belek-belek badan saya..
 "leo banyak kutu ni..padahal main dalam umah jer.."
 "uwan..nilah bisnes Leo..penternakkan kutu..."
 "hotak kamu, bisnes apa mengisap darah! buat penat tuan membelek kamu aje!"
 Ni pulak Kuya baru lepas mandi. Sibuk dia keringkan bulu dia. Berjam-jam..hehehe
 Buat muka comel kununnnn...
Hah..masa ni dah fresh lepas mandi air suam dan bersyampo..wanginya Kuya..:)

p/s:  "untie Rosmawati, kirim salam kat abang Madan ye..saya suka la kat dia.." kata Kuya mengada-ngada.

"Kuya kamu jangan gedik ye!"

7 ulasan:

nur anis berkata...

kalau sampai rumah, benda wajib kena buat mesti bersihkan kucing-kucing semua...:)

Rosmawati Yusof berkata...

Aktiviti cari kutu mmg mengasyikkan...
Hi, Kuya. Abg Madan pun suka kat Kuya. Kuya cantik sgt posing yg last tu.. Love U, Kuya...

hud aikara berkata...

hehehe..dengar tu uwannn..abang Madan sukeee Kuya..

anis berkata...

haha, byk kutu ye kamu...anis pon suke cri kutu kucen..mengasyikkan...hihi

Betta sp berkata...

rajinnye uwan carik kutu....nanti leo kena la cari kutu kat uwan pulak:)

shahsyaz berkata...

rindu nk cari kutu kt kucing..de gak org yg suker cari kutu kucing neh ea..igt sy sorg je suker.. :)

hud aikara berkata...

hehehehe..kucing-kucing saya tu sume ketagih nak dicari kutu..seronok gamaknya kena belek..:)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...