27.4.11

Origami yang cantik!

Perhatikan video origami yang cool habis!



Origami  merupakan seni melipat kertas yang berasal dari Jepun. Dulu masa budak-budak suka buat origami yang senang-senang tapi sekarang dah tak ingat dah. Tapi bila jumpa video ni di youtube rasa nak belajar buat pulak! \o/




Leo: "uwan saya memang kuat berangan..dia hangat-hangat taik ayam aje..."
hehehehe...

5 ulasan:

meowwmania berkata...

hahahah...amboii Leo kemain lagi mengata uwan kamu :D

Rosmawati Yusof berkata...

Nanti boleh ajarkan kat Kuya dan Leo tu ... mesti dia syok..

hud aikara berkata...

hehehe..cik Meow saya dah babab momtot leo tu..ngutuk jer kejenye..
Kak Rosmawati saya dah ajar diorang tapi diorang bukan buat origami tapi jadi bola kertas..pas tu main sepak-sepak..hahahah..

Just Call Me V berkata...

hehehe ngutuk yer...comel pakai baju la...

hud aikara berkata...

sesekali ada pakai baju kasi tutup aurat..hahahaha

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...