16.4.11

'ucik-ucik' Kuya.

 hahaha..huduhhhnya Kuya ni time marah! Aku suka usik dia sebab perangai dia kadang kala macam orang. Pandai marah dan menyampah kat aku. hahaha...
 Dia suka baring camni..kununnn nak nampak gemuk..jeleslah tu orang asyik peluk Leo jer..

 Lepas tu guling gini..bajet cutelah tu...

 Satu lagi Kuya suka sangat kat bintang pink ni..kalau adik aku simpan elok dalam mug dia sedaya upaya dengan partner in crime dia (Leo) nak ambik. Sudahnya bintang ni aku jumpalah kat atas katillah, atas mejalah...bila tanya tak nak mengaku..pura-pura jilat bulu...

Ini pulak adik-adik comel, aku jumpa masa aku melintas depan pet shop...

Tengoklah diorang ni...aku selalu tak sampai hati bila adik-adik manis ni cuba capai aku..macam nak suruh aku bawa diorang balik..

Yang ni siap meraung-raung tengok aku..huhuhu..sayang, aku tak mampu nak beli kamu..jaga diri baik-baik ye..moga kamu dapat tuan yang baik..T_T

4 ulasan:

Rosmawati Yusof berkata...

Hi Kuya n Leo... dah makan ker..?

hud aikara berkata...

kuya & Leo: "dah untie Rosmawati...chedap..makan biskut piskis.."

Betta sp berkata...

alooo...ciannyer kat adik2 comey tue, mintak2 la dpt tuan yg baik mcm hud aikara nie

hud aikara berkata...

time kacih..time kacih en betta..hehehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...