18.5.11

adik shiqa.

Si Comel Shiqa...petah dan cerdik..
Seronok melukis gambar budak ni sebab dia comel..hehehe (sedang berusaha untuk melatih diri melukis semula..:) sebelum ni malas yang amat!)

10 ulasan:

MissF berkata...

wahh reti melukis ke? lukis gmbr sy, blh? hehe

Betta sp berkata...

waaa....lawa la, mcm org betol. pasni lukis muka sy lak bole? he3

ery D cat berkata...

wah berbakat..lukis gmbr chemot leh???

hud aikara berkata...

missF:..bolehla..sikit-sikit..hehehe

En Betta: InsyaAllah..boleh.. tapi lukisan saya ni masih kasar tak cun sangat..ni nak perbaiki bagi halus sikit..hehehe..

hud aikara berkata...

Ery: boleh ajer...hantar je gambarnye kat FB saya..:)

Rosmawati Yusof berkata...

Lukislah gambar Kuya dan leo..

meowwmania berkata...

waaa...cantiknya

berbakat melukis rupanya, lukis gmbr Wira si mata satu saya bolehh.. hehe

hud aikara berkata...

cik meoww: bolehhh (hehehe aku ni semua jawab boleh hehehe)

meowwmania berkata...

saya 'Like' kenyataan di atas.

bila boleh sent gmbr nih hahahaha

hud aikara berkata...

cik meoww:bila-bila masa hantar jer kat mesej kat facebook..hehehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...