14.5.11

satu hari dalam hidupku

Malasnya aku nak bangunnnnn...tapi uwan dah panggil..sejukkknyerrr...semalam aku tengok midnight..citer best pulak...


Apa pulaklah si Leo memekak tu? Aku dahlah mengantuk...nanti ko Leo, kalau aku bangun jer aku luku ko...kalau aku nak tido lebih sikit dia mulalah dengki..!


ahhhh...pagi-pagi cuci mata dulu..oikkk itu bukan makcik yang sapu sampah ari tu? Bukan tu boifren dia ke?..oooo..itu laki dia..
(Kuya kuat menyeboook..kalau tenung orang macam nak mengumpat..hahahaha).


Ihhhh...lepas makan rasa malas lak...landing lagi ah...berangan sedas dua..hehehe..


Apa hal ko Leo? ko nak penyepak aku ke? ngacau jer gemok ni!
(Leo: aik, aku lalu pon tak boleh? Ni mesti berangan nih!)

 Uwan: Kuya!!!!..kuyaaaa!!!
Apa waaannn?....(nak cari kutulah tu..tensionnyerrr)


                                        Malas aku..tido lagi baikkk...

 mmmm..nak mimpi apa yek? hehehe mimpi Abang Madan lah...
(pakcik Lulu dah tak minat.)


Abang madannn...kroihhhh...(ngigau)
Leo: Tido mulut ternganga..aku curah air baru tau!
Uwan: Kuya, Kuya,..tido ke pengsan nih?

ADIK-ADIK BULUS JANGAN TIRU AKAK KUYA YEK..PEMALAS...HIHIHI..

6 ulasan:

ery D cat berkata...

hahahaha..mcm2la...ooo ske abg madan la dier...kantoi...
hihihi xmalu...hihi

hud aikara berkata...

hehehe...kuya memang muke tebal..jumpe abang madan pon belum..hehehe

Rosmawati Yusof berkata...

Kuyaaa, abg Madan ader kat sini, menatap wajahmu...

hud aikara berkata...

Kuya dah perasan! hehehehe

meowwmania berkata...

amboiihh pandai posing ye Kuya, comel!! :D

hud aikara berkata...

hidung kuya dah kembang...(^___^)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...