30.5.11

terkenan cicak mati.


Masa mengandungkan dia ni dulu, mak dia gamaknya sedang main cicak mati. Sebab tu le Leo ni 24 jam suka bebenor baring terlentang...

 Nampak cam kapal tersadai?

 Ini macam baru lepas makan sebesen piskis...

 tengok tu nak bangun pon malas!

 Leo: Apa bicing-bicing ni??

 Leo: suka ati ah orang nak baring...wekk!

Kuya: orang tengok tak senonohlah jendul!

Uwan: hehehehe...(^___^)v

6 ulasan:

shaffique berkata...

kucing saya pun selalu tidur macam ni. entah apa gaya entah ni. haha.


My latest entry : Ahli Bina Badan Wanita Tertua Di Dunia

hud aikara berkata...

hehehe...si leo pulak bukan tidur jer terlentang tapi duk bersantai pon terkangkang....:)

meowwmania berkata...

hehe..mana ada macam cicak mati, comel aje kan Leo kann :)

m.q berkata...

Leo is going to be a good model. i bet u will....

BoBo Salem & ChaCha

hud aikara berkata...

hahaha..kembang ekor si leo tuh...

Just Call Me V berkata...

rasa nak cium2 jer perut leo..

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...