26.6.11

Kuya merajuk!

Pandai lak merajuk-rajuk!

 Hehehe...ekor sape..ni..
.
.
.
.
.
.

 Cakkkk!!!

Uwan: nape Kuya merajuk ni...
Kuya: uwan tak nak bawak orang jalan-jalan...
Uwan: tak yahlah..Kuya duk jer kat umah..kat luar tu bahaya..nanti Kuya kena culik..Kuya kan comel..
Kuya: uwan tipu...
Leo: Letak jer dia kat luar tu..biar kena culik..nanti Yo boleh makan bahagian dia..ngeh..ngeh..ngeh..
Kuya: sadap yu!


"Kan comel ucing uwan nih...."
(kena peluk-peluk terus baik balik..hehehehe)

8 ulasan:

NoRHaNa CorNER berkata...

panjai je merajuk p smbunyi pastu sj nunjuk ekor bior uwan dia dpt cari..apa2 pun kuya cute la

hud aikara berkata...

aha...si kuya ni kuat merajuk tapi selalunya dia tunjuk dia merajuk..suruh pujuklah tu..hahaha...kadang2 dia sengaja jatuhkan brg depan kita kalau benda yg dia nak kita tak peduli..agaknya si kuya ni perasan dia budak kot..hahaha...

meowwmania berkata...

alor comey nya Kuya merajuk, meh kat aunty meh..

Rosmawati Yusof berkata...

Kuyaaaa..... sweetnyer pic. Kuya yg last tu...

hud aikara berkata...

kak rosmawati: Kuya mintak pas gambar tu kat abg Madan...hehehe

Cat-from-Sydney berkata...

Apa??? Kuya minat ngan Abang Madan? Hellooooo! Abang Madan tu Angelina punya tau! purr...meow!

hud aikara berkata...

Kuya: abg Madan Uya unyerrrr...grrrr...

Uwan: hehehe..gasak ko lah Kuya..

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

wah cute nya. makhluk yg berperasaan mesti la boleh merajuk

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...