30.6.11

M.C

Semalam MC. Tak tahan sakit kat bawah kiri perut. Sampai badan dan kepala pun rasa melayang-layang. Doktor bagi suntikan di punggung, kemudian beri ubat tahan sakit dengan antibiotik. Dia tanya buang air besar, ok tak? aku cakap ok jer. Buang air kecik ada sakit tak? aku kata ok jugak. Belakang ada sakit? Tak jugak. Cuma kat situ jer sakit. Katanya kalau sakit lagi dia suruh jumpa pakar sakit puan pulak. Adoi..ni yang cemas ni..

Hari ni tak rasa lemah badan dah, cuma masih sakit lagi kat perut. Harap-haraplah cepat sembuh sebab kerja kat ofis ni melambak lagi...huhuhu...

Kuya: kalau uwan sakit, nanti Uya jaga..
Uwan:...Uya jaga uwan ke..uwan yang jaga Uya?
Leo: ahah..nanti uwan sakit lagi teruk nengok muka Uya..hik hik hik..
Kuya: sadap yu budak emok!

Dah lintang pukang kerusi aku diorang main kejar-kejar lak...mmmmm...

4 ulasan:

meowwmania berkata...

alohh comey je baring terlentang camtuh :D

pssttt....ikut nasihat doktor tu, jgn tanguh2 ekk ;)

hud aikara berkata...

doc suruh habiskan ubat dulu..kalau tak baik gak kena pi check kat GH le nampaknyer..aiyooo takotttt!

Betta sp berkata...

doktor xcakap ke sakit apa? cepat2 la p check, kena tahu sakit apa seblum kronik.

sakit kang sapa nak jaga kuya n leo.....

hud aikara berkata...

dah ok dah sekarang...hehehe...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...