4.7.11

kena marah lagi!

Kesiannnn..Kuya..kena marah lagi dengan aku semalam..apa tak nya, nakal sangat. Asyik mintak buka pintu jer. Baru pukul tujuh pagi dah sibuk nak keluar nengok burung. Aku pulak best bergulung dalam selimut..maklumlah cuti..cuti 'semua' lak tu..hehehe..Teruklah si Kuya kena tengking oleh amarah aku yang tak terkawal di pagi hari..mendengar aku marah-marah terus dia mencicit lari masuk dalam bilik. Terus merajuk sampai nak suruh makan tengahari pun kena pujuk kaw kaw...
.
.
.
.

Uwan: Kuya mari turun sayang...kita makan nak?
Kuya: tak nak!
Uwan: uwan tambah ikan bilis best untuk Kuya...baikkk punye...


Kuya: Tak nak...tadi uwan marah Uya..sob..sob..
Uwan: alololo..cayang..meh sini meh, nak pujuk..


Kuya: Uya nak pi nengok burung...
Uwan: Kuya nengok kat tingkap jer yek..bahaya dok kat luar..rumah kita kan bertingkat-tingkat..

Sementara itu..
.
.
.
.

Uwan: ni mulalah buat terencat akal dia..
Leo: Ini posing ala-ala..'cik Kuya merajuk' hik hik hik..
Kuya: sadap yu si gemookkk!

ngeh ngeh ngeh...

3 ulasan:

Rosmawati Yusof berkata...

Alah Kuya, jgnlah majuk. Nanti micai cepat gugur...

meowwmania berkata...

alor cian...Kuya majuk yer

meh sini meh, meh aunty pujuk ekk...

NoRHaNa CorNER berkata...

blh thn jgk merajuk lari ke bilik...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...