23.7.11

mari berlatih main bola!

Mari tengok video kucing comel berlatih ambil bola! Aku suka video ni sebab Leo dan Sakura pun suka buat macam ni cuma diorang lebih suka tali dan gumpalan kertas daripada bola! Kalau dah tangkap, diorang siap letak atas riba aku dan menunggu-nunggu mintak baling balik. Hehehe...



Kuya: nengok Leo, kucing tu lepas ambik balik bola dapat upah... kita tak dapat apa-apa pon!


Leo: Kita dapat cium dari uwan...hehehe...

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...