18.7.11

mari, mari, makan free!

Hari sabtu lepas aku singgah makan di kedai makan yang biasa aku lepak dengan kawan. Sedang syok melantak ikan, tiba-tiba ada satu adik bulus ni pandang aku. Mukanya macam nak cakap, "mintak..sikit kak..."

Hehehe..nasib baik piskis yang aku selalu bawa dalam beg, masih ada lagi. Aku pun bagi ler kat adik kesian ni..pastu tak sangka pulak dia pakai taktik cerita P.Ramlee, sekali geng dia sampai da...

Nasib baik cukup piskis tu. Sebab sebelum tu aku ada bagi kat satu adik bulu kurus di satu kedai makan gak. Dialah yang makan banyak tu..

 ahh..best gak..ni..boleh selalu mengepau..

 makan free...

piskis ni jenama apa ye kak?
Aku: makan je ler..banyak lak tanya..

Lepas makan borak-borak jap..

Nasib baik aku tak balik baju compang camping cam cerita P.Ramlee gak. Rezeki kamu adik-adik bulu..nanti aku datang, korang stanby ler...

5 ulasan:

Rosmawati Yusof berkata...

Baiklah akak ni,...kami suker, sayang sgt kat akak...

m.q berkata...

alhamdulillah, rezeki adik2 bulu...
nanti lagi murah rezeki kakak yer...

Cat-from-Sydney berkata...

Alah akak ni...piskis je? Bagilah sikit ikan siakap steam tu...yumm yumm.... har har har *evil laughs*

NoRHaNa CorNER berkata...

bagus ta....moga2 dimurahkan rezeki n sentiasa bantu diorg

meowwmania berkata...

mudah-mudahan murah rezeki kakak :)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...