26.7.11

ucukkkk nyerrr...

Uwan: Leo, tadi uwan makan durian..kat opis..besttttt...
(masa ni tengah peluk-peluk, cium-cium si Leo emok..hehehe)

                     Leo: urggg?? durian? eeeee......


 Leo: patutlah ucukkkk...tak mau peluk uwannnn!
..
..
..
..
Tido lagi best...


 Uwan: itulah keje kamu yang paling favorite sekali kan?

Errr..kat bawah ni gambar lempeng oat yang aku reka. Walaupun rupanya hodoh..tapi sodap jugak..hehehe..

Kepada yang malas macam aku boleh le try benda nih..
bancuh tepung ngan air (jangan pekat tau). Masukkan serbuk perasa seperti garam, masukkan sayur (apa sayur je boleh) dan bawang besar. Jangan lupa masukkan oat dan kisar ngan sudip sampai sebati. Lepas tu masukkan adunan dalam kuali yang telah disalut minyak panas. Lepas tu tutup kuali. Bila dah agak-agak masak, pecahkan telur atas lempeng dan ratakan. Tutup balik kuali dan masak sampai garing. Kemudian bolehlah dihidangkan bersama sos dan makan depan TV sambil nonton drama Korea...lalalala...

Kuya: ceh..tak cedap pon..
Uwan: ko mana tahu, ko kucing..
Kuya: wekkkk!

7 ulasan:

meowwmania berkata...

wahh kretipnya makanan dia hehe...

hud aikara berkata...

mari, mari kita cuba..hehehehehehe..

++sang wada++ berkata...

nanti bawak leo balik raya.haha

Cat-from-Sydney berkata...

Aunty Hud,
Bagus tu, banyakkan serat dalam makanan. Kalau bubuh tuna ke, kot Kuya suka juga. har har har *evil laughs*

hud aikara berkata...

nantilah kita try letak tuna lak..hahaha..

hud aikara berkata...

nantilah kita try letak tuna lak..hahaha..

hud aikara berkata...

wada, kalaulah Leo boleh naik bas tu...memang aku bawak balik kampung sekali! hehehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...