19.7.11

uwan..meh kami tolong..tolong sepah! hehehe

Semalam lepas kemas bilik aku yang dah ala-ala kapal dilanda ribut, si bulus aku dua ekor yang nakal-nakal tu (sape lagi si ucuk Leo dan Kuyalah)...sibuk nak tolong..tolong menyepah! Aku kemas almari, sibuk si Leo nak main nyorok-nyorok pulak. Kuya pulak kat mana tangan aku susun kertas, buku atau barang..kat situ dia landing!

Pening kepala aku. Bila dah siap kemas, bukan aku yang kepenatan, diorang pulak yang lebih-lebih penat...
.
.
.
.
.
.

 Amboi sedap tidur?
.
.
.
.

Kroihhh..kroihhhh...

p/s: bertuah betul korang yek!

6 ulasan:

m.q berkata...

rajinnya Leo & Kuya
sampai terlentok kepenatan tu..

Rosmawati Yusof berkata...

Bukan sibuk tp menyibuk..

Cat-from-Sydney berkata...

Samalah kita.... har har har *evil laughs*

belogkiter berkata...

malasnya kamu.. tidur je

hud aikara berkata...

kuya: kita memang rajin tolong uwan kan leo....hehehehe

Leo: hik hik hik..

DearCats berkata...

terhibur hati tengok gelagat kucing! they r so adorable!

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...