15.8.11

'berDua berSatu'

Lagu dari FORTEEN...best!

Yang ni pulak tak tau mamat mana yang nyanyi tapi best jugak!



Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkaliku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapiku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika denganmu salah
Kutak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah kutercalar
Walau dilanda badai
Kusanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
Kutak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Kusanggup kerna kumampu
Kita berdua bersatu

p/s: Kuya masih dalam pemerhatian..hari tu dia kencing keluar setitik jer sekarang dah tiga empat titik...harap-harap Kuya cepat sembuh..amin..

3 ulasan:

Rosmawati Yusof berkata...

Alhamdulillah..muga2 Kuya terus sembuh, aminnn.

meowwmania berkata...

kesiannya Kuya..

dulu Teteh sy pon penah kena camtu, bawak g Vet..vet terpaksa keluarkan air kencing tu manually

kosnya kena dlm 300 lebih tp alhamdulillah Teteh kembali pulih

terus sy serik, bab makanan dorang mmg sy jaga takut ada yg terkena mcm Teteh lagi

sy doakan smoga Kuya cepat cepat sembuh, amin...

hud aikara berkata...

sebenarnya saya risau ni..sebab bukan selalu saya dapat tengokan Kuya. waktu hari kerja memang tak tahu dia kencing ke tak, sbb pasir tu nampak kering aje. tapi dia aktif macam biasa. makan pun ok...cuma tak byk sebab makanan saya dah tukar ke CD yang khas untuk pundi kencing.adoi..mintak2 Leo tak kena pulak..huhuhu

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...