17.8.11

dah sembuh ke?

BERITA TERKINI!
Elehhhh Kuya..cam retis lak..nak kena buat pengumuman Kuya sihat ke tak..
Semalam Kuya dah kencing hampir enam titik. Alhamdulillah..sejak dah baik sikit ni dia dah buat 'kerja' dia balik. Rutin setiap pagi; kejutkan aku bangun tidur. Lepas aku dah bangun dia tidurlah balik. Terima kasih Kuya sayang. Nanti raya uwan belikan rantai baru yang comel untuk Kuya....muahhhh!


Budak emok ni pulak, lincah macam biasa tapi risau gak kalau-kalau kena penyakit yang sama...sebab aku tak nampak dia kencing. Mungkin aku terlepas pandang kot..Leo, Leo okay tak hari ni?

Leo: okaylah uwan..(jawab dalam mimpi..) zzzz..zzz...

5 ulasan:

Cat-from-Sydney berkata...

Baguslah dah baik tu. Jangan nakal2 ye? purrrr *giggles*

meowwmania berkata...

alhamdulillah...

harap Kuya dpt sembuh seperti sediakala :)

jauhkan lah penyakit tu dari Leo, amin...

Rosmawati Yusof berkata...

Alhamdulillah... semuga terus sehat sepenuh, aminn...

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid berkata...

comelnye kucing!!! maera de 2 ekor kucing.. =)

hud aikara berkata...

Cik Cat, Cik Meoww dan kak Rosmawati terima kasih...Kuya dah nak sembuh dah..(^___^)V

Cik Khumaera: si comel yg nakal nih! hehehe..

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...