12.8.11

Entry 'JaHaT' di bulan puasa..hehehehe

Semalam dengan rakan-rakan berbuka kat luar. Ini antara menu yang kami 'cekik'!

Aku sekali round dah serender..diorang boleh bertambah-tambah lagi!

Dalam banyak-banyak meja tu, meja kamilah yang penuh dengan makanan..hahaha..

Benda yang paling aku kejar..benda nilah..sate..tapi rupanya boleh masuk kat perut aku cuma beberapa cucuk jer..hehehe...


Kat situ kalau desert ni bermacam-macam...tapai, kuih-muih Melayu, kek, puding, manisan, bubur..tapi last-last aku ambil ni aje..oklah tu..tak boleh ikut nafsu sangat nanti mula mata mengantuk - ngantuk. Lansung tak boleh buat apa..

Haaa..kat sinilah aku makan..best-best...

p/s: sorry.. saje nak kasik terliur..hahaha (gelak jahat)..

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...