27.8.11

SeLAmaT hARi RAya AidiLFiTri, MaAf zAHir BAtiN...

Sempena hari raya Aidilfitri yang bakal menjelma tak lama lagi ni, aku dengan tulus ikhlas mengucapkan Selamat Balik Kampung kepada yang akan balik kampung. Semoga selamat pergi dan balik. Lebih-lebih lagi blogger-blogger yang selalu singgah menjenguk kat blog aku yang tak seberapa ni.

Selamat Hari raya kepada pencinta-pencinta haiwan semua; Kak Rosmawati, Cik Meowwmania, En. Beta, Cik Anis, Cik Cat from Sydney, Ery D cat, m.q, Norhana, Cik Vivi, Cik Khumeira, blog kucing terbiar, blog kakimotong...dan tak lupa pada En Faizal Yusup, Aqish Basir, dan semualah yang pernah datang sini. Semoga kita semua diredhai Allah dan dapat meraikan Aidilfitri dengan gembira bersama keluarga tercinta. (dah macam ucapan kat radio pulak..hehehe).


Leo: Yo pun nak ucap celamat hari aya pada ucing-ucing sume....Yo tak dapat balik ikut uwan beraya sebab uwan kata orang bas tak mau penumpang macam Yo.. jahat orang bas tu...Yo kena jaga umah...






Kuya: Kuya pon nak ucap celamat aye pada sume untie-untie blogger yang ingat kat Kuya. Tak lupa pada abang Madan..hehehe..abang Madan kalau makan kuih ingatlah kat Kuya..sekian...

uwan: dah? dah abis dah segala ucapan korang?

Leo & Kuya : dah..!


SELAMAT HARI RAYA SEMUA..TATATA..
DAH NAK BALIK KAMPUNG NI..OOO MERSING..AKU DATANG..!

3 ulasan:

ery D cat berkata...

selamat hr raya juge...
maaf zahir batin..

meowwmania berkata...

hehe...tata

leklok balik kg tu yer uwan

selamat berhari raya dan maap zahir batin yer..

Rosmawati Yusof berkata...

Kuya, takper tak ikut balik kg. Meh, kita jalan2 KL naik kapal korek, abg madan driver...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...