23.9.11

koleksi senjata.


Leo:..oh..tomenyer muka ku...(sambil berpuluh-puluh kali membelek mukanya dicermin)

 Kuya:...wekkk...nak muntah aku..itu masuk lif tekan sendiri..

Uwan: korang tak yah bising..ni koleksi uwan ni lagi best...oh kiutnyerrr....
Kuya: sebenarnya uwan nak menunjuklah tuwww...
Uwan: dengki kewww...


Koleksi senjata di atas memang sangat cantik dan aku dapat secara murah di sebuah kedai dikawasan tempat kerja aku. Kalau beli di tempat lain harganya mahal sikit padahal kualitinya sama. Berat, tahan karat, teliti dan cantik! Cuma gambar aku ni tak memuaskan. Siapa ada koleksi macam ni? Boleh kita bertukar-tukar pendapat dan gambar. :)

4 ulasan:

ery D cat berkata...

erk! ganazzz nyerssss hikhikhik..

ery xde yg mcm ni...hobi ery tido je mcm kucing :D

hud aikara berkata...

hehehe...

meowwmania berkata...

woww! ni klau abah sy nmpak nih kompem trus jadik anak angkat hehe..

Rosmawati Yusof berkata...

Aduh... tatotnyer...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...