19.9.11

Kuya: menyampah! nak tiru Maru le tu...





 Kuya: peracan!  Maru tipuuu...
Leo: ko dengki kan?

 Kuya: aku pulak nak naik!

Uwan: satu kerjaan pulak aku ngeret korang!

Macam ni le kalau tak kemana-mana...aci main tarik-tarik upih kotak pulak ngan bebudak bulu ni..suka pulak tu!

5 ulasan:

*Vivilicious* berkata...

haha comel.main tarik2 eh..

Cat-from-Sydney berkata...

Sabo ajelah kan dengan bebudak ni? Lagi kecik kotak tu lagi ramai nak naik. purrr...meow!

ery D cat berkata...

hehehe kucing maru tu gemok giler kan...nak bikin gtu..memet xjadi..jadi lain heheh..
bebudak2 ni tunjuk lagak je lebh ni nak perhatian :D

NoRHaNa CorNER berkata...

camner kesihatan kuya? aritu kene batu karang kan

hud aikara berkata...

cik Vivi: aha..suke nor budak berdua ni main kotak tu..

Cat from sidney: memang dah macam budak orang dah dua ekor ni..hehehe..

Ery: Maru memang comel giler..rasa nak pelukkkk...tak ada Maru..Leo pun jadi ler...hehehe..

Ana: Kuya kena jangkitan pundi, dah nampak sihat..cuma kurus sikit sbb dia tak berapa makan biskut khas untuk penyakit pundi kencing tu..tak sedap kot..tapi Leo rembat jer...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...