19.9.11

rezeki hari ini.

 Mari anak-anak..! makan-makan...! Sedap tak?(port; kedai makan)

 Lamanya budak tu makan...nanti abislah tu... (penuh kerisauan)

 yes! ada lagikkk!..alhamdulillah...
.
.
.
.
.
Uwan: Kuya, nengok tu... diorang tak banyak songeh pun uwan bagi apa je..diorang makan dengan bersyukur tau..
bukan macam Kuya...pandai cakap tak sedap...
.
.
.
.
.
Kuya:.....Uya..demamlah uwan..mesti makan benda best...

Leo: terajang je dia masuk longkang uwan..

uwan: iks..sadis pulak ko ni Leo..ingat, kita kena bersyukur dengan rezeki kita...jangan buang-buang makanan...orang kat Somalia nun tak ada apa yang nak dimakan..bla..bla..bla..

Kuya & Leo: kroihhhh...zzzzzzz...

Uwan: hampeh!

4 ulasan:

meowwmania berkata...

hehe..samalah dgn bebdk kat ghumah ni, tak reti bersyukur reti komplen jek :p

ery D cat berkata...

hahaha mereka tau kt syg mereka..sbb tu eksen...:D

Rosmawati Yusof berkata...

He..he.. Leo, tak baik tau terajang2 org.. sian kakak kuya...

hud aikara berkata...

hehehehe...bebudak tu memang eksen!

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...