9.9.11

wanita terberat


Nama: Pauline Potter
Berat: 317.51 Kg
umur: 47 tahun

*Telah disenaraikan sebagai wanita paling berat di dunia oleh pihak pengurusan Guinness Book of Records.

*Tapi akibat berat yang berlebihan ini dia  sukar untuk menjalani kehidupan yang normal kerana tidak dapat mengalihkan badannya ketika berada di atas katil atau memasuki keretanya.
*Pauline menyalahkan cara dia dibesarkan menyebabkannya dia gemuk.
-kosmo.


 
p/s: bila kita lewa tentang berat badan beginilah jadinya..bila dah terlampau berat baru kita tersedar dari nafsu makan yang melampau. Makan benda berlemak, bergula ni memang sedap tapi nak nyahkan lemak tu paling susah buat tubuh yang rendah metabolisme. Macam aku! huhuhu...
 
Kuya: tulah uwan..tak nak senam..
 
Leo: gemuklah bagus..comel..
 
Kuya: macam kau baguslah..macam uwan tu...errr...
 
uwan: korang ngumpat ye...kuwang asam korang...
 
Kuya & Leo : hik hik hik...

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...