20.10.11

bayi aneh dibuang dalam tong sampah.

Hmmmm...erkkk...hari tu berlaku kes seram...aku dengar tangisan bayi dekat tong sampah...memang mengejutkan. Lalu dengan penuh keberanian adik aku menyelimuti bayi pelik itu dengan kain batiknya yang sebulan tak basuh...

 "err..teruk ni ...dah jadi kes polis nih..." kataku suspen.
Tiba-tiba bayi tu bergerak...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ummm? apasal berbulu-bulu lak?

 eeee...seramnyeee...
:
:
:
:
:
:

hik hik hik...huduhhhnyeee bayi ni...anak sape lah ni..iks iks...

 Kuya: uwannn jahat...sob sob sob..

ehhhh...rupanya aku jumpa kat tepi tong sampah dapur aku...jangan marah..Kuya yang paksa aku buat cerita hampeh ni..dia nak publisiti murahan!

Kuya: uwan tipuuuu!!!

7 ulasan:

meowwmania berkata...

mana ada huduh...comel je kan Kuya ;)

hud aikara berkata...

hahaha..padan muka kuya...

*Vivilicious* berkata...

kuya.comel..klu kuya di buang dpn umah..nak kutip..!!

Rosmawati Yusof berkata...

Kuya...kuya...memacam kamooo ni..

UniMeOw berkata...

x pelik la!! >_<

alolo ciannn kuya...hehe

hud aikara berkata...

Kuya: uwan jahat..macam2 dia dera kuya..

uwan: kuya...hari ni tak payah makan!

Zubeq Ance berkata...

Opocot. suspen aku~~. Ha ha ha hampeh

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...