18.10.11

cakap ngan uwan, kalau nak baca buku jangan kawan ngan Kuya!

Kuya: uwan asyik baca buku aje..bocannnnn!


 Leo: yo pun sunyi....yo menci buku tu...

uwan: hahaha..kuya macam kucing tua...XD

p/s: bebudak bulu ni sejak dua menjak ni macam protes aku tak layan diorang sebab balik kerja je terus aku capai buku. Macam-macam benda si Leo buat sampai aku asyik terjerit kat dia je.  Ada ke nak kopak pintu almari aku...saja je dia...

5 ulasan:

m.q berkata...

tarik perhatian :)

ery D cat berkata...

cari perhatian tu..sj bt tuan dia jerit2..hihihi

Rosmawati Yusof berkata...

Yo, cakap kat uwan klw asyik nak baca buku jer pi dok librarylah...

meowwmania berkata...

beselah bebudak tu nak amik perhatian kalau buleh soh org layan dia je kan..

hud aikara berkata...

yalah budak 2 ekor ni asyik nak orang ngadap muka dia jer..kalau tak ada je benda dia nak buat orang kesah...hehehe

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...