24.10.11

WWF: si gemoOk kalahlah suda...

Ini hanya untuk budak bulus 2 tahun ke atas saja...keganasan Kuya bergusti...dalam WWF versi flat no.7...ngeh ngeh ngeh...

video

Kalau bergusti si Leo asyik kalah je ngan kakaknya yang garang tuh...

 samseng lepas bergusti..mestilah dahagakan...

wartawan tak bergaji : tahniah cik Kuya kerana telah menjuarai perlawanan sebanyak 44 kali berturut-turut.

Kuya : ehem..saya memang layak bergelar juara...setakat si gemoOk tu saya boleh tumbangkan dalam sesaat jer...tadi sengaja bagi peluang sikit kat dia...hahahah...(gelak dengan riaknya)

wartawan tak bergaji : tapi lepas ni cik Kuya ada pencabar baru kan?

Kuya : siapa? siapa dia? saya boleh sekeh jer pala dia...

wartawan tak bergaji : kalau tak silap namanya RAMADHAN. Panggilan manja Abang Madan. Cik Kuya kenal? Dia juara Kampung Pisang sebanyak 63 kali.

Kuya :...erkkk...

:
:
:
:
:
:
:
:

Leo : jauhkan kamera tu!!! saya tidak mahu memberi kenyataan apa-apa pada wartawan!

wartawan tak bergaji : naper pulak cik Leo?

Leo : sebab saya berasa telah berlaku sabotaj dalam perlawanan ini. Saya yakin saya telah di tipu!

Wartawan tak bergaji : bukan ke sebab cik Leo dah terlebih berat badan ke?

Leo: no komen!!!

Uwan & Kuya : hik hik hik!XD

5 ulasan:

UniMeOw berkata...

hua3~
leo cygku x puaih ati nmpaknya ye...

Rosmawati Yusof berkata...

Hello Kuya, kite gang kan...cik Leo pong..jom kita belasah watawan tak bgigi tu..opps tak bgaji...
Peace no War <--- abg Madan

Betta sp berkata...

tue gado2 manja:)

hud aikara berkata...

cik Uni:Leo memang tak puas ati..semalaman nangis...hehehe

Kuya:untie Rosmawati...Kuya setuju sangat...tapi Kuya takut sbb nanti wartawan tu catu makanan Kuya...

Uwan:tau pon! ngeh ngeh ngeh...

meowwmania berkata...

hehe..mana aci kan Kuya

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...