4.11.11

hepi besday to me..!



Hari tu besday aku yang ke....tuttt..dah bangka rupanya aku ni...huk huk huk...

Best dapat hadiah buku..terima kasihlah kat adik aku sebab tiap-tiap tahun dia tanya dulu buku apa yang aku nak..hehehe tak surprise langsung tapi aku suka sebab dapat hadiah yang memang aku sukalah!....hahaha...

Semoga tahun-tahun akan datang akan bertambah kemakmuran buat negara tercinta..(^___^)v

Kepada kawan-kawan blogger yang turut menyambut hari lahir pada 31hb Oktober yang lepas sama seperti aku, hepi besday ya!





 Kuya: erkkk...besday uwan ke?

Leo: apasal aku tak tau...

Uwan: apa korang tahu? makan je tahu..uhhh!

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...