8.11.11

mak akan datang KL. \(^__^)/

Lepas raya kena kerja balik. Pagi-pagi raya hari tu orang makan nasi himpit, sate, daging..aku makan spagheti sardin yang tak berapa nak best...huhuhu...nak buat macam mana aku tak balik kampung. Raya kat KL je...lagipun mak aku nak datang minggu depan..(yahoo..!). Dengarnya berteman dengan adik bongsu aku. Maklumlah cuti sekolah.

Tapi mak aku ni bukan suka-suka datang. Kena pergi HKL. Tiap-tiap tahun macam tu. Mak aku ada sakit tiroid yang dihidapinya lebih daripada 20 tahun. Selama ni dia hanya makan ubat sepanjang usianya tapi mulai dua tahun lepas doktor dah tak bagi dah. Doktor kata nanti lama-lama efek kat jantung. Jadi rawatan alternatif ialah dengan radioaktif.

Aku doa sangat-sangat supaya kali ni penyakit mak aku tu semakin ok. Kesian dia kena datang dua kali setahun ke HKL semata-mata nak buat rawatan yang makan masa setengah hari tu.

 Leo: Yo pun doa nenek sihat walafiat...amin...zzzzzz...

Kuya: Uya pun..doa nih...

Uwan: amin...

2 ulasan:

Rosmawati Yusof berkata...

Abg Madan dan family pun doakan, aminnn...

NoRHaNa CorNER berkata...

Ta..cuba bagi supplement mcm jus manggis vemma ke monavie ke so far byk dgr +ve feedback.....

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...