4.11.11

selamat hari raya AidilAdha..

Selamat hari raya Aidil Adha kepada semua umat Islam. Raya ni macam biasalah aku dudukkkk jeeee kat rumah tu mengadap dua ekor anak buluku...diorang ni pulak kalau nak berlakon depan kamera memang kerjasamanya 100%! sporting habis!

 Kuya: celamat hari raye...buat abang madan yang jauh di mata tapi dekat di hati...buat kengkawan bulus yang lain..hehehe..


Leo: Yo pun nak ucap gak...celamat raye...cemua...

Uwan: lagi dah abis dah?

Leo & Kuya: hehehee...

1 ulasan:

Muhammad Burn berkata...

snok tgk byk kucg. blog menarik, tp susah nk tgk entry lama. dan bila xda shoutmix, tpksa la sy taip kt sini bnda nih... follow u !

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...