20.12.11

agensi model terhangat. hahaha.

HAHAHA...Semalam adik aku berkemas baju-baju lama dia. Ada yang nak dibuang. Lama aku nengok baju-baju tu...lepas tu aku terpandang Kuya sedang rilek-rilek atas katil...

Uwan: Ya, kejap!

Kuya: nape uwan?

Uwan: Uya nak jadi model tak?

Kuya: model? apa tu?

Jeng-jeng....
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 meowwww...

 cekcinyerr....

 wahhh..panas! panas!...

 Kucing ayu yang klasik...

 Leo? ni je yang dia dapat buat...hehehe...

 oh..cekcinye Kuya...muahhhh (kena puji lebih-lebih sikit..hik hik hik)

 Kuya: uwan, berapa dapat bayaran ni?

Uwan: ala...free jer...

Kuya: ???
Terus tarik muka skema...

hehehe...Semuanya berlansung dalam 15 minit aje sebab Sakura jenis yang suka berposing...tak payah pegang-pegang...dia dah perasan dia tu model. Kelakar tengok mukanya bila aku suruh posing, macam betul-betul faham!

Aii... aku bela kucing ke jelmaan orang ni? seramlah pulak....

Kuya: ummph!!!...orang dah posing , kutuk-kutuk agi! menyampah!

p/s: keh keh keh..jangan fikir kucing anda tidak pandai bergaya!

3 ulasan:

ery D cat berkata...

heheheh baju tali halus tu yg xtahan,geli hati tgk...cekci uuuuu...hahhahaa

hud aikara berkata...

hahaha...saya pon tak tahan tengok..tak tahan nak gelak..hahaha

kuya: nyampah!

UniMeOw berkata...

hehe pasni jd model loreal lak ye yunk..
kerana dirimu bgtu bharga

ewww~ :p

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...