8.12.11

berapa berat aku yek???

(nampaknya Leo sedang menjampi alat penimbang...ngeh ngeh ngeh..)
Uwan: Yo nape tak timbang? dok termenung dari tadi...

Leo: ...errr..

Kuya: dia takut penimbang pecah..hahahaha...

Leo: ciss!!  ^(~.~)^

uwan: alaa...Leo takde lah gemuk pon...harap kulit je lebih..baru 6 kg. Uwan nak Yo gemuk lagi 2 kg..ok? hahahaha....

(abislah Leo kena obesiti dapat uwan mereng!)

p/s: kucing macam manusia juga, bila terlalu gemuk boleh mengundang macam-macam penyakit dalaman seperti sakit jantung, buah pinggang dan sebagainya. Sayangi kucing anda dan telitilah cara pemakanan mereka. Tapi kalau dah memang jenis gemuk tu nak buat macamana...peluk jelah..hahaha...

6 ulasan:

ery D cat berkata...

hahahaha betul2 setuju mcm memet dan anak2 dia...8 kg semuanyer hanya chemot je menten 4.5...hihihi..best peluk bwk tido..:P

nur anis berkata...

saya suka timbang berat kucing saya..hihi

Naz berkata...

dah elok badan leo tu...maintain kan aje

hud aikara berkata...

best kucing gemook ni..hehehe..sedap peluk..mcm teddy bear..hahaha

Mama Tatami berkata...

gemok tu yang comel...ala tomel tolmel

meowwmania berkata...

hahh betol betol...kucing ni sume penyakit manusia dia boleh, kalo dah sakit kesian kann...jd Leo sila diet yer ahahahah :D

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...