19.12.11

Hujung minggu yang bestlah jugak....uawahhh...zzzzz......

Hujung minggu adalah hari yang santai...santailah sangatttt.....dengan seronoknya Kuya lepak macam bos besar...siap berpicit-picit bahu lagi!

Leo: ceh, aku sepak kang baru tau!


Kuya: tak payahlah ko jeles Leo...uwan memang sayang kat aku lebih...hehehe..

Leo: ngeee...

 Uwan: bukan apa...lepas ni uwan nak suruh Kuya basuh bilik air pulak...semalam dah cuci mangkuk toilet kan..? kan?

Kuya: erkk?
.
.
.
.
.

SANG LIPAS YANG MALANG


Makhluk tuhan yang satu ni dulunya sebelum bela Kuya dan Leo sangatlah happening diorang bermain teng teng kat rumah aku. Puas halau tapi diorang tak mahu gak balik rumah sendiri. Siap nak makan nasik kat rumah aku!

Oleh kerana aku ni duduk tinggkat satu, aku perati dia ni selalu masuk merayap ikut lubang bawah sinki. Lepas tu menyelongkar tong sampah. Sekarang ni dengan adanya heroin aku dua ekor tu, susah dah aku nak jumpa dia ni. Agaknya takut giler. Tapi semalam lepas hujan, ada sekor ni sesat masuk ikut pintu depan...macam mamai..apa lagi...nasib korang le jadi guli si Leo dan Kuya...hehehe...


Sebenarnya yang bagusnya ada kucing ni ialah diorang ni sangat rajin memburu makhluk perosak dalam rumah. Susah sangat dah aku nak jumpa Cik Pas, Cik Ti dan Cik Cak bermain gelang getah atau galah panjang kat rumah aku. Oleh itu terima kasih banyaklah Cik Kuya dan Cik Leo..

Uwan love you all..muahhhh!

Leo& Kuya: cium je? kalau bagi makan sedap, baru best....

1 ulasan:

meowwmania berkata...

haah betul tuu...tp yg tak bestnya lepas menatang tu mati dia tinggal sampai bersemut kalau tlg buangkan skali kan bagus huhuu...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...