29.12.11

my big bosssss...

Leo: uwan mintak kopi secawan?


Kemain lagi eksyennya....


Si kurus ni pon apa kurangnya...kalau nak tido tu mesti muka ditutup-tutup...


 Kuya, tak lemas ke?

Leo suka tido terlentang, Kuya suka tido berselimut...katil aku tu dah jadi rasminya katil diorang..takpelah..ambiklah...biar uwan tido bawahhh....

7 ulasan:

meowwmania berkata...

kita serupa.... kita serupaaaa.... :p

Naz berkata...

Bagusnya Kuya suka suka selimut...xla la sejuk kan..tapi kedua2 xsopan la tido terbuka kaki gitu..eeee..hehe

UniMeOw berkata...

uwannnn....
mtk izin nak pic ni satu....

bleh yer...bleh la bleh la bleh la...huhu

hud aikara berkata...

Unimeow: boleh..ambik le...hehehe..

hud aikara berkata...

Naz: hahaha...entahlah budak berdua ni suke nor tido terkangkang!

Cik Meow: sebenarnyeee...diorang ikut stail saye tido...ngeh ngeh ngeh..

Nizam Ijam berkata...

hahaha comel2 semuanya..

tachi&poncho berkata...

Poncho: Tite suka tido atas selimut CP..tap skang ni selimut tu dah jd milik tite...tite berjaya merampas dr CP..ha ha ha ha ....

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...