15.12.11

tabiat pelik Leo.


Pagi tadi si Leo termuntah. Aku tahu sebab apa. Dia makan plastik lagi! Benda pelik tentang Leo dia sangat suka telinga plastik warna merah. Puas aku buang, nyorok atau lenyapkan semua plastik barang tapi pandai aje dia cari. Kalau tak jumpa dia boleh kunyah plastik sampah pulak!

Kalau tengok dia makan macam kunyah sireh. Dia tahu aku marah makan benda tu. Sebab depan aku dia tak berani. Tapi bila aku dapat tangkap, memang terperanjat beruk muka dia. Masa tulah dia dia terkelip-kelip dengar aku membebel. Macam faham tapi buat lagi! Grrrr....

Leo: sorry la uwan...nanti Yo tak buat agi....sob sob sob...

Uwan: janji kamu tak guna langsung, lepas ni bila uwan tak nampak, kamu makan lagi kan? macam dah takde makanan...kalau sakit nanti sape susah?..pot pet..pot pet...

Kuya: nasib ko lah Leo....

7 ulasan:

Rosmawati Yusof berkata...

Macam2lah ko ni, Leo...

m.q berkata...

sama la mcm BoBo ni. suka sgt mkn plastik.

meowwmania berkata...

hishh...yerlah Leo bahaya taw nnti awak sakit perot

ery D cat berkata...

ish3x sm ngn memet...ntah hape dia berkenannyer ntah...geram..plastik pun nak makan mcm kt ni xbg dia cukup mkn kan..pastu muntah2...adehla bt kt susah ht...

hud aikara berkata...

m.q & Ery : aha..tak taulah nape yek diorang suka plastik...ke saja nak cuci perut mcm makan rumput tu? tapi si leo kalau dapat rumput dia makan mcm kambing pulak!

hud aikara berkata...

kak Rosmawati & Meowwmania: saya dah babab montot dia tu..degil sangat...hehehe...

hud aikara berkata...

kak Rosmawati & Meowwmania: saya dah babab montot dia tu..degil sangat...hehehe...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...