30.12.11

uwan, kepala Yo gatallah...

Inilah muka syok si Leo kalau dicari kutu. Bukan main.
(selalunya adik aku yang rajin cari kutu dia ni..)


Uwan: kamu ni ternak kutu ke Leo?
Leo: bukan..kutu tu menternak dirinya sendiri..
Uwan: pandai menjawab ye!

Ni hah, asal petang je nak tido..asal tido je dah petang...Kalau dia tido tu janganlah diganggu-ganggu. Siap bagi warning kat orang. Hish, berlagak sungguh!

Leo: orang nak tido lena..mestilah tak mau diganggu..(mulut muncung)

Uwan: amboi..tak nak diganggu kununn..habis baju - baju dalam baldi tu sape nak basuh???

Leo: ..er...
(uwan ni sah dah psiko..)

6 ulasan:

nur anis berkata...

hihi..kucing saya pun syiokkk je kena cari kutu...

hud aikara berkata...

Nur anis: si Leo ni memang antu cari kutu..kadang2 sengaja jer buat muka mintak dibelek-belek..kadang2 sengaja jer garuk2 depan org..hahaha...

tachi&poncho berkata...

alang2 dah carik kutu leo..pekata carik kutu kitorang gak..jeles nengok Leo T_T

UniMeOw berkata...

baik sguh dak leo ni..
kucg uni sume wat muka-xmo-kawan ble org nk cr kutu...

xleh tmer hakikat la 2 dy ada kutu..huh! >_<

Naz berkata...

feelingnye muka

hud aikara berkata...

Leo dah malu sebab semua orang dah tahu dia ada kutu!hahaha..

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...