14.12.11

uwan..nak ukung!

Tau tak kucing yang sukeeee sangat berdukung?

Hah, budak berdua ni dah perasan jadi baby...nak berdukung je kejenya!

Si Leo nak berdukung bila aku asyik depan komputer. Dia dengki ngan PC aku tu. Kalau aku tak pedulik panggilan manjanya tu, siaplah dia buat kejutan 'muncul' atas keyboard.

Penyelesaiannya aku terpaksalah dukung dia ni pusing dalam rumah...dahlah berat!

Leo: padan muka uwan! wekkkk!



Hah! yang ni lagi juara!
Juara memujuk, juara merengek, juara memerintah dan juara dukung!

Yang bulus mengada ni nak berdukung tak kira masa. Paling tak boleh blah tu dia siap berdiri hulur dua tangan dia minta kita dukung. Siapa pun takkan menolak taktik psikologi dia nih!






  Aku pun hairan kenapa Kuya suke norrr berdukung. Aku rasa dia ni malas nak guna kaki dia kot. Tak pun nak rasa tinggi. Tak pun berangan jadi baby. Lepas tu bila bercakap-cakap dengan dia kemain dia menjawab manja. Dia sebut "em" bukan jawab "miow". Hahaha...

Muka tu bajet faham je cakap orang.






Kuya: Uya nak ukung.....nak ukung gak!

Uwan: ukung, ukung..aku sumbat dalam tilam, baru tau...meh cini...

Manja terlebih nih!

Kuya & Leo: HEHEHEHE...

6 ulasan:

UniMeOw berkata...

xpelah leo,,kuya..
kalo uwan payah sgt nk dkung meh kak uni yg dkung..hehe

meowwmania berkata...

yelah dorang ni perasan macam baby memasing ^_^

Naz berkata...

siap minta suh dukung tu..best sangat la berkepit tu..hehe

Rosmawati Yusof berkata...

Alah2... baby besor ni, cucuk kang pewot dia...

hud aikara berkata...

dua-dua baby tua yang mengada-ngada hahaha...

joijoi80 berkata...

seronokla kalo suka berdukung.. bebudak kat rumah tu suka menyambar kaki...lagi x tahan

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...