16.1.12

anak beranak tepi kedai makan yang comel.

Hari tu terjumpa makcik comel ni dengan anak-anak dia di tempat yang biasa aku makan. Anak-anak dia cukup rakus masa aku beri makan. Lapar sangat agaknya. Susu ibu dah tak cukuplah tu. Seronok tengok mereka makan...macam dapat benda best...hehehehe...
:
:
:
:
:
:
V

Yang ini silalah tengok betul-betul...makhluk apa yang menyorok bawah patung malang ni...


"kuya, apa ko buat tu sammmdolll???"

Macam nilah kucing mengada...perangai macam-macam..kalau nak tidur tu si Kuya ni suka sangat kena hempap..dengan bantallah, selimutlah, anak patung pun jadilah!

3 ulasan:

UniMeOw berkata...

agak2 kalo kne hempap ngn uni dy suka x? ;)

hud aikara berkata...

kuya: suka! suka! (^__^)

meowwmania berkata...

alhamdulillah...ada rezeki utk anak-beranak tu :))

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...