5.1.12

budak ni, kena CACING lagi!


Budak kecik ni sama macam orang bila kena cacing, makan banyak tapi kurusss...lepas tu asyik tidur. Heran gaklah. Apa Kuya dah berkawan dengan hantu raya? Bila di periksa dengan saksama rupanya banyak betul hantu rayanya! Kecik-kecik, geli-geli! Ntah apa yang dijangkitnya sebab dia jarang jejak tanah. Makan pon jenis biskut aje.

Hari ni aku kena beli ubat cacing kat Vet. Yang bagusnya si Kuya ni pandai makan ubat. Tak payah di kejung-kejung. Dia sendiri akan nganga mulut. Hahahaha...tapi kalau Leo jangan haraplah..dia dah nampak ubat tu macam dinosour T-Rex.

Oh Kuya...janganlah sakit lagi..uwan dah cemas ni..

8 ulasan:

nur anis berkata...

bagus la dia pandai makan ubat...:)

Naz berkata...

makan ubat cepat2 Kuya..

sharz syaz berkata...

bagusnye baik je makan ubat...kalo moja mesti dah lari...dah lame gak tak g anta maKAN ubat cacing..patutla moja makan byk tapi kurus..hehe.. :))

meowwmania berkata...

haiyokkk...kena mkn ubat cacing :p

hud aikara berkata...

Kuya: caye tak tatot makan ubat..uwan suap terus caye telan..

Leo: cis, banggalah tuh!

hud aikara berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mama Tatami berkata...

pandai kuya mamam ubat....biar cacing tu pulak yg kejang kat dlm peyut tu:)

UniMeOw berkata...

oh,,kalo uni kan,,,
bg ingu (sjenis herba,,byk jual kt kedai india)

bg sikitttt je...ps2 insyAllah mmg dy xkena cacing dh..

si nekochan pon uni bg ingu dulu...:)

http://cayangmeowmeow.blogspot.com/2011/05/nekochan-cayangku.html

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...