5.1.12

KEPADA QUERIDA AEN; DENGARLAH PESANAN ANAK2 MU INI..HEHEHE


 
Dear mami Aen,

Bila mami nak balik? Dah lama Kuya tunggu ni..Kuya rinduuuu sangat kat mami..

Kuya tahu mami tengah pekce kan kat UUM nun...Kuya harap mami jawab pekce dengan baikkkk gitu...









Kat umah ni kan.., uwan Hud ngan uwan Aula suka dera Kuya...tadi Kuya kena pakce makan ubat cacing..yekkkkk..!

Pas tu kalau Kuya nak kuar, diorang cuke marah-marah Kuya..nyampah diorang tu...diorang kata kat luar tu bahaya..tipu...

Mami,
Nanti kalau mami nak balik belikan Kuya ayam best ye...Kuya cuke ayam..kat cini uwan Hud bagi makan asyik-asyik biskut jer..boring tullll...


Sekian saje dari Kuya...
mami, muaaahhhhh!
Yang benar, 
Sakura Balkis.



p/s: mami, anak tiri mami pon nak bagi ucapan nih...(nyebok betul Leo nih!)



Assalamualaikum uwan Aen a.k.a makcikku...

Yo nak ucap celamat pekce! Nanti lulus belanja Yo makan biskut cedap yek!

sekian, time acih...
p/s: cantik tak ikat kepala kitorang? ini tanda sokongan tau! macam gaya orang Jepun tu...hehehe...

Lap U,
LeoNa Leo.

 sejam lepas tu...
.
.
.
.
.
.
Uwan: ini kerja korang yek???? ngutuk uwan???? siap korang, malam ni tak yah makan!

5 ulasan:

Naz berkata...

cian anak2 kena tgl ni..hehe..

meowwmania berkata...

hehehe..comel je muka memasing

UniMeOw berkata...

maw pulak dyorg pkai mende 2 ek?hahahaha...

gudluck uwan aen~ ;D

hud aikara berkata...

hahaha..diorang kalau suruh posing depan kamera..bukan main diam..ikut je arahan...nak glamerrr...hahahaha...

AEN SYAH berkata...

wah terharunya.. hehehe
yaya uwan sayang yaya.. nti kite peluk2 kat umah n main kejar2 yek..
kepada leo.. siap la kene gomol hahhaha

ikhlas,
uwan yaya
querida aen

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...