9.2.12

mari bercantai-cantai...-----> Kuya

 Uwan: Amboi korang...senang lenang nampak?

Kuya: mestilah..orang dah penat buat keje...

uwan: keje apa korang buat?

Kuya: errrr...keje main kejar-kejar...hehehe

Leo: kenapa? uwan jeles ke..tapi bakul ni dah tak muatlah..

uwan: uhhh...tak kuasa layan korang nih..aku pergi makan lagi bagus..

Kuya & Leo: hik hik hik...

8 ulasan:

tachi n poncho berkata...

Poncho: Tite nak menyemak masuk dlm bakul skali bleh x kuya???

Tachi: ngadenye...kan kita dh ada bakul senirik

*Vivilicious* berkata...

ooo keja kejar-kejar yer..bgsnyer..

anis berkata...

hik3x..itu je la yg diorg taw buat keja pon..keja mkn, tido, main2..ekeke

hud aikara berkata...

poncho ngan tanchi nak macuk cekali pun boleh...---> Kuya.

hud aikara berkata...

hehehe..bebudak ni lepak2 lepas main kejar2 tali...

NoRHaNa CorNER berkata...

dah comel2 diorg lening...dara n teruna

Naz berkata...

sendat dah bakul tu

hud aikara berkata...

hehehe..dua-dua hantu bakul...

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...