24.3.12

demam ke kak Kuya?

Malam tadi rasa panas pulak badan si Kuya...

Kuya demam ye?

 Kuya: ..aha...pening pala ni...

 Kuya: lecu rase badan Uya ni...

 Kuya: ecok ni mesti Uya takleh buat keje...

                                                                       Kerja apa?

                                    Kuya: ...ala...keje main kejar-kejar ngan Leo..

                                                                             ciss..


Dah tido jelah..nyampah pulak uwan tengok kamu ni...

Kuya: sampai ati...

8 ulasan:

Naz berkata...

bersimpatilah..hehe..gi mandi la Kuya, bagi sejuk badan

UniMeOw berkata...

smpai ati uwan nyampah ngn uya..

alolo dok3..ciannnn uya..

Rosmawati Yusof berkata...

Kakak Kuya ni, demam2 pun ingat main jugak, erk..

hud aikara berkata...

huh, Kuya memang mengada-ngada..sakit sikit je dah tak mahu basuh baju! hahaha...

tachi n poncho berkata...

demam nak dapat boipren baru tu

ctpayong berkata...

sengaja nak mintak perhatian...kalu dengar nak kena injection or nak kena mamam antibiotic sure kuya kata dia dah ok...

onnyonyonyo....

NoRHaNa CorNER berkata...

Musim kucing demam agaknya..br2 ni Junior n Shiro demam jugak Alhamdulillah dh sihat skrg

Irfa berkata...

cian dia :)

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...