24.3.12

mengular kejap!

Hari rabu baru-baru ini aku pergi taklimat sistem gaji online di bank, habis je sesi tu dalam pukul 1.30 tengahari aku dengan member nak baliklah office tapi sempat pulak singgah di KLCC. Yalah bangunan bank tu dah letaknya sebelah KLCC je...rugi pulak kalau kami tak singgah..hehehe...

Kebetulan ada pameran F1 pulak...dan diorang tengah setup untuk konsert.

 Kereta F1...

 pondok jual cenderamata..mahal beb...sebijik topi je dah beratus rege...

hehehe..yang ni aku mampulah beli...rege dia..dalam 1,800 000 dan + + + .....murah je tu..singgit lapan posen jer...(perasanlah kau!)

Dalam pukul dua kami pun balik le office...office tak jauh sangat ponn..naik LRT dalam 20 minit jer..ngeh ngeh ngeh..

Tiada ulasan:

blog buku Hud aikara.

  • Pemandu Van Jenazah - Tajuk: Pemandu Van Jenazah Penerbit: Utusan Karya Tebal: 270 m/s Buku ini merupakan kompilasi kisah pengalaman pemandu-pemandu van jenazah yang diceritaka...
    3 tahun yang lalu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...